فروش آپارتمان

فروش آپارتمان

فروش آپارتمان

فروش آپارتمان

معرفی رستوران های معروف لواسان در سال ۲۰۲۰

لواسان از منطقه های زیبا و سرسبز اطراف تهران است که می توانید برای دوری از شلوغی و دود و دم شهر به آن پناه ببرید. در این منطقه گردشگری تفریحی علاوه بر ویلا و باغ های مختلف رستوران ها و سفره خانه های متنوع، زیبا و با کیفیت زیادی وجود دارد که می توانند برای گذراندن اوقات فراغت گزینه بسیار مناسبی باشند، اغلب این رستوران ها در باغ و فضاهای با صفا قرار دارند و غذاهای با کیفیتی ارائه می دهند. پس در این بلاگ با ما همراه باشید تا رستوران های معروف لواسان در سال ۲۰۲۰ را به شما معرفی کنیم.

کافه رستوران عمارت در لواسان

 می توان گفت عمارت یکی از بهترین رستوران های لواسان است که فضایی سنتی و در عین حال بسیار لوکس، مجلل و زیبا دارد. فضای این رستوران با تخت های زیبا و میز صندلی های چوبی زیبا طراحی شده است. این رستوران علاوه بر ارائه انواع غذاهای ایرانی با کیفیت بالا منو کافه هم نیز دارد که راضی کننده است. با توجه به امکانات بالا در این رستوران و کیفیت غذاها قیمت ها هم زیاد می باشد که البته ارزش امتحان کردن را دارد.

آدرس: لواسان، میدان نارون( بسیج)، کیلومتر ۱۵ جاده افجه

تلفن: ۰۲۱۲۶۵۶۰۵۹۹

 

ادامه مطلب ...

بهترین رستوران های سنندج با آدرس و تلفن

سنندج مرکز استان کردستان است که آب و هوایی کوهستانی و مناظری بسیار دیدنی دارد. از این رو سالانه بخصوص در فصل بهار مسافران زیادی برای تفریح و آشنایی با فرهنگ زیبایشان به این شهر سفر می کنند. یکی از نکات پراهمیت در هر سفر وعده های غذایی است پس در این بلاگ با ما همراه باشید تا با شناخت رستوران بهترین رستوران های سنندج این دغدغه را کمتر کنیم. این شما و این بهترین رستوران های سنندج از نظر مردم:

 رستوران جهان نما سنندج

رستوران جهان نما با طراحی سنتی و بسیار زیبا یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین رستوران های سنندج است که در دل شهر و نزدیکی بسیاری از مناطق دیدنی شهر قرار دارد. در این رستوران هم میز و صندلی قرار دارد هم شما میتوانید در در اتاق هایی مخصوص و سنتی برروی زمین غذا میل کنید منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و بین المللی است البته پیشنهاد میکنیم دلمه ی مخصوص کردی ها را حتما امتحان کنید. در فضای این رستوران وسایل عتیقه و نوستالژیک زیادی وجود دارد ازجمله رادیو، ساعت، انواع تفنگ و آلات موسیقی. قیمت غذاهای رستوران جهان نما سنندج متوسط است.

آدرس: سنندج، خیابان طالقانی، بین صلاح الدین عیوبی و خیابان امام، روبروی دخانیات

تلفن: ۰۸۷۳۳۱۶۴۲۱۲

 

ادامه مطلب ...

بهترین رستوران های رشت با آدرس و تلفن


رشت مرکز استان زیبا و سبز گیلان است که مناظر طبیعی و مناطق گردشگری زیادی دارد. همچنین خوراکی ها و سوغاتی های محلی این منطقه بسیار جذاب و پرطرفدار است. در این بلاگ با تعدادی از بهترین رستوران های رشت آشنا می شویم تا هم دغدغه ی غذا خوردن را حل کنیم هم با خوراکی های محلی آن بیشتر آشنا شویم. این شما و این بهترین رستوران های رشت با آدرس و تلفن:

 
ادامه مطلب ...

جاذبه های گردشگری رشت

استان گیلان و شهر رشت یکی از این شهر ها و منطقه ها بوده که بدلیل برخورداری از آب و هوای مطبوع و معتدل، طبیعت بکر و دست نخورده و همچنین جاذبه های تاریخی فراوان بی تردید یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر در فصل بهار بوده و می توان با سفر به این منطقه خاطرات دل انگیزی از مسافرت بهاری خود خلق کرد.

رشت

     اگر تمایل دارید به این شهر و استان سفر کنید، رومیتا همراه بوده تا با جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی این منطقه بیشتر آشنا شوید.

خانه میرزا کوچک خان جنگلی

در سفر به شهر رشت، بی شک اولین انتخاب شما برای بازدید از یکی جاذبه های تاریخی این شهر می تواند خانه میرزا کوچک خان جنگلی، مبارز بنام گیلانی باشد. این خانه مدت ۸۵ سال خالی از سکنه بوده و به صورت مخروبه ای بدل شده بود که در سال ۱۳۸۲ با استناد به تصاویر و عکس های بدست آمده، توسط کمک های مردمی به شکل اولیه بازسازی شده و همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ میزبان گردشگران و علاقه مندان به این شخصیت تاثیر گذار تاریخ ایران است.

خانه میرزا کوچک خان جنگلی  ادامه مطلب ...

سفری دلچسب به همراه خانواده با اجاره ویلا در شمال

در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم که چگونه با اجاره ویلا در شمال میتوانید سفری خانوادگی و دلچسب را تجربه کنید که قطعا قابل تجربه در هیچ هتلی نمیباشد.

با توجه به اهمیت خانواده در فرهنگ و آداب و رسوم ایرانیان همواره دورهمی و جمع شدن خانواده ها جزیی از سنت های ما ایرانیان بصورت تاریخی بوده است. چنان که حتما از مادربزرگ ها و پدر بزرگ های خود شنیده اید که در گذشته همه دور یک کرسی جمع میشدند و تا صبح شب زنده داری میکردند. با توجه به تغییر سبک زندگی به دلیل گسترش شهر نشینی، افزایش جمعیت و پیشرفت تکنولوژی ارتباطات خانوادگی دچار تغییر شده و امکان دور هم جمع شدن به سهولت گذشته فراهم نمیباشد.

در این شرایط گزینه ی مناسب و قابل انجام برای حفظ و گسترش روابط خانوادگی استفاده از امکان سفر های گروهی و خانوادگی است که برای همه ما دلچسب میباشد. تا بجای سفرهای تک خانواده ای بصورت دست جمعی و چند خانواده ای به سفر بپردازیم. در دهه های اخیر استان های شمالی ایران یعنی مازندران، گیلان و گلستان پذیرای بیشترین مسافران در تمام ایام سال بوده اند. با توجه به آب و هوای مناسب و دسترسی به دریای زیبای خزر یکی از بهترین گزینه اجاره ویلا در شمال به منظور اقامت میباشد. شما میتوانید با اجاره ویلا در کنار دریا یا مناطق جنگلی اقامتی دلنشین را به همراه خانواده خود سپری کنید. همچنین با توجه به تعداد زیاد ویلا های اجاره ای شمال کشور میتوانید بسته به علایق و نیاز خود نسبت به رزرو ویلا اقدام نمایید. مثلا اگر اهل شنا کردن و آب تنی هستین ما به شما ویلاهای استخردار را پیشنهاد میکنیم.

نکاتی برای لذت بردن بیشتر در سفرهای خانوادگی

۱- رزرو محل اقامت پیش از سفر

۲- تعیین برنامه تفریحی و برنامه ریزی برای استفاده بهینه

۳- به همراه داشتن وسایل بازی برای کودکان و بزرگسالان

۴- به همراه داشتن مواد اولیه بهداشتی و داروهای ضروری

۵- دوربین عکاسی جهت ثبت خاطره ها

سایت رومیتا واحد های با کیفیت زیادی را که همه دارای میزبان های حرفه ای هستند جهت اقامتی دلپذیر به شما معرفی می کند و به راحتی می توانید برای اجاره ویلا استخردار و همچنین ویلاهای استخردار از طریق سایت موسم اقدام کنید.

پیشنهاد میکنیم به منظور رزرو ویلا در شمال همین الان از طریق سایت موسم اقدام کنید و خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود و خانواده بسازید.